2

درخواست اپلیکیشن موبایل

7

توضیحات پیرامون درخواست اپ موبایل

کاربرد اپلیکیشن موبایل

امروزه بیشتر مخاطبان سایتها یا مشتریهای مشاغل گوناگون از دستگاههای تلفن همراه (موبایل) استفاده میکنند. دستگاههای موبایل هوشمند (Smart Phones) قابلیت اتصال به اینترنت و بازدید از سایتهای مختلف با مرورگرهای اینترنتی مانند گوگل کروم یا فایرفاکس و دیگر مرورگرها را دارند. پس حضور مشاغل در دنیای اینترنت ضروری و غیر قابل انکار میباشد. برای اتصال یک دستگاه موبایل به سایت یک فروشگاه یا سالن آرایشی یا شرکت یا دیگر مشاغل، باید آدرس اینترنتی سایت مورد نظر در مرورگر اینترنتی دستگاه موبایل وارد کرد تا به سایت مورد نظر دسترسی داشت و مطالب آنرا مطالعه، بررسی یا سفارش خرید و غیره انجام داد.
از این منظر لازمست تا آدرس سایت مورد نظر بطور دقیق و کامل و بدون کوچکترین اشتباه وارد آدرس-بار مرورگر کرد تا به درگاه سایت مورد نظر وصل شود. بر این اساس و با توجه به اینکه آدرس سایتهای مختلف بعضا طولانی و غیر قابل حفظ کردن برای بیشتر بازدیدکنندگان است، اپلیکیشنهای موبایل که برای این منظور طراحی و برنامه نویسی میشوند، این قابلیت را ایجاد میکنند تا مخاطب با نصب اپ یک فروشگاه بتواند هر زمان که نیاز به مراجعه به سایت آن فروشگاه جهت بررسی قیمت، بازدید از کالاهای جدید یا سفارش کالا دارد، بدون نیاز به وارد کردن آدرس سایت آن فروشگاه در آدرس-بار مرورگر و فقط با باز کردن اپ فروشگاه مورد نظر در دستگاه موبایل هوشمند خود، براحتی بتواند به سایت فروشگاه مذکور و نیز بخشهای مختلف سایت آن فروشگاه مانند کالاهای جدید، حراج آخر هفته یا حراج فصل، بخش سفارش کالا و غیره دسترسی پیدا کند!

پیش نیازها برای استفاده از اپ موبایل

برخورداری مشاغل مختلف از اپلیکیشن موبایل، یک سری پیش نیازها لازم دارد. از قبیل داشتن فضای ذخیره سازی فایلها و تصاویر و مطالب نوشتاری در فضای اینترنتی (سرور میزبان فایلها) همچنین چیدمان، صفحه آرایی و پیکربندی مطالب و تصاویر، دسته بندی مطالب و گروه بندی سرفصلها و غیره. بر این اساس داشتن یک وبسایت که تمامی مطالب و تصاویر و چیدمان و پیکربندی صفحات بصورت تخصصی و حرفه ای به انجام برساند، ضروری و یک پیش نیاز مهم به حساب میاید.

ضرورت برخورداری از یک وبسایت

کپی لینک
پرسشی که در مورد ضرورت داشتن وبسایت و اپ موبایل مطرح است چنین است که؛ آیا بدون داشتن وبسایت میتوان اپ موبایل سفارش داد؟
پاسخ به این پرسش مثبت است به این مفهوم که بله میتوانید بدون داشتن وبسایت، اپ موبایل برای کسب و کار خود سفارش دهید. اما بهتر و حرفه ای تر آنست که همزمان از وبسایت و اپلیکیشن موبایل برای اعلام حضور کسب و کار خود در دنیای مجازی بهره بگیرید!

اپ اندروید یا اپ آی او اس؟

امروزه در سطح جهانی ۸۴٪ گوشی های هوشمند از سیستم عامل اندروید و ۱۴٪ گوشی ها از سیستم عامل آی او اس (مربوط به گوشی های اپل) و ۲٪ ویندوز موبایل و غیره بهره میگیرند. در کشور ما نیز طبق برآوردهای میدانی بین ۹۰ تا ۹۲٪ گوشی ها از سیستم عامل اندروید بهره میگیرند. بنابراین ضرورت اصلی برنامه نویسی اپ برای گوشی های اندرویدی میباشد چراکه درصد بالایی از مخاطبان، گوشی های با سیستم عامل اندروید دارند و بهتر است اپ اندروید برای مشاغل برنامه نویسی و عرضه شود.

اپ بازارچه چیست و چه کاربردی دارد؟

اپ بازارچه ترکیبی از چند ده فروشگاه است که در چند گروه دسته بندی شده اند و در یک اپ موبایل برنامه نویسی شده اند. این اپ فروشگاههای مختلف را دور هم جمع کرده و در معرض دید کاربران قرار میدهد. همچنین بازدید یا سفارش کالاهای هر فروشگاه را به آسانی میسر می سازد.

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
عنوان
نام و نام خانوادگی
نحوه برقراری تماس
وضعیت ارسال فرم درخواست
چنانچه مشتری ما هستید و از ما سرویس وبسایت، میزبانی ابری، ثبت دامنه و غیره خریداری کرده اید و به شما کد مشتری اختصاص داده شده، گزینه "با کد مشتری" را انتخاب و کد مشتری را در جای خالی زیرین وارد کنید.
در صورتیکه کوپن تخفیف دریافت کرده باشید گزینه "با کوپن تخفیف" را انتخاب و کد مربوطه را در کادر زیرین وارد کنید.
0 تومان
Clear Signature
سامانه امضای آنلاین؛ رد حرکت ماوس با کلیک چپ در کامپیوترها و نیز رد حرکت انگشت در تبلت یا موبایل را شناسایی و ثبت میکند.
=
پاسخ را به ارقام لاتین (انگلیسی) وارد کنید. بعنوان نمونه:
3 * 10 = 30
14 + 5 = 19

درخواست اپ اندروید


جهت سفارش اپلیکیشن اندروید برای نمایش سایت یا مطالب مورد نظر خود در دستگاههای موبایل، فرم پیش رو را تکمیل و ارسال فرمایید.

قسمت “وضعیت ارسال فرم درخواست“:

با انتخاب یکی از گزینه های “بدون کد مشتری” یا “با کوپن تخفیف”، فرم ارسالی شما توسط کارشناسان مربوطه بررسی شده و پس از تأیید نهایی موارد درخواست شده، برای شما کد مشتری در نظر گرفته شده و از طریق واتساپ یا ایمیل به شما ابلاغ و اطلاع رسانی خواهد شد.