2

پشتیبانی سایت و سرور

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
عنوان
نحوه برقراری تماس
وضعیت ارسال تیکت
چنانچه مشتری ما هستید و از ما سرویس وبسایت، میزبانی ابری، ثبت دامنه و غیره خریداری کرده اید و به شما کد مشتری اختصاص داده شده، گزینه "با کد مشتری" را انتخاب و کد مشتری را در جای خالی زیرین وارد کنید.
بخش مورد درخواست یا اشکال ایجاد شده برای سایت خود را از لیست بالا انتخاب نمایید و با توجه به اطلاعاتی که برای برخی از گزینه ها لحاظ شده است، عمل کنید تا فیلترهای مربوطه تکمیل شود، سپس تیکت را ارسال فرمایید.
اگر صفحه خاصی برای نمایش مورد اشکال وجود دارد، لینک صفحه را در کادر بالا وارد کنید. در غیر اینصورت، لینک صفحه اصلی سایت خود را در کادر بالا وارد نمایید.
بارگذاری فایل
در صورت نیاز به ارسال تصویر یا فایل در مورد سایت یا سرور، گزینه "بارگذاری فایل یا تصویر" را انتخاب فرمایید.
=
پاسخ را به ارقام لاتین (انگلیسی) وارد کنید. بعنوان نمونه:
3 * 10 = 30
14 + 5 = 19

ارسال تیکت پشتیبانی


چنانچه نیاز به راهنمایی یا طرح پرسش و یا مشکلی در ارتباط با سایت خود دارید، با استفاده از فرم پیش رو با ما در میان بگذارید تا درخواست شما را بررسی و در اولین فرصت پاسخگوی شما باشیم.

جهت بارگذاری تصویر فیش واریزی؛ ابتدا در قسمت انتخاب موضوع “بخش مالی و اداری” را از لیست انتخاب کنید. سپس در قسمت بارگذاری فایل گزینه “بارگذاری فایل یا تصویر” را انتخاب و تصویر فیش واریزی را بارگذاری و تیکت را ارسال فرمایید.